Но если вырубят свет , хотя бы на несколько секунд - он уже не запустится самостоятельно.
Гэта пры наяўнасьці негерметычнасьці. На самой справе, пры адключэньні электрычнасьці ў гэтым выпадку вада сьцячэ ў аквас (патопу не будзе), крыльчатка асушыцца і, зразумела, пры падачы электрычнасьці зноў ваду качаць не зможа. Больш таго, ёсьць верагоднасьць, што без вады яна перагрэецца і згарыць. Ня ведаю я, ці ёсьць у сучасных мадэлях зьнешнікаў якія сродкі, каб гэтую сітуацыю адсачыць і прымусова абясточыць рухавік да перагрэву? Паміж патопам і пажарам я б выбіраў першае зло... На маю думку аптымальным рашэньнем было б мець датчык наяўнасьці вады ў корпусе зьнешніка і ставіць яго вышэй узроўня вады ў акварыўме.